Prøve Vilhelmsborg 18 April 2026

Vi tog atter turen til hallen på Vilhelmsborg, det var koldt og blæsende.

Vi skulle gå for Helle og jeg havde tjekket Quarks bog da jeg synes det var længe siden vi havde gået for Helle.
Det viste sig at sidst vi gik på banen med Helle stående somme dommer var 10 oktober 2023. Wow, jeg glædede mig. Helle har fulgt drengene og jeg helt fra starten og derfor er det fedt at gå på banen og have mulighed for at vise hvor langt vi er kommet i træningen.

Vi havde en super fin tur rundt, der viste at jeg skal blive bedre til at vise Quark hvad jeg ønsker og have mere ro i mig selv.

Vi gik til 89 point og fik en 2 plads.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *