Vi kørte afsted hjemmefra ved 8 tiden, Glows klasse startede kl 10 og derfor passede det meget godt med køretiden.
Heike var dommer og havde tegnede nogle fede baner.
Vi fik sat vores camp op og fik afleveret bøger.
Jeg skal lære at have is i maven og ikke arbejde for meget med Glow inden han skal ind og gå baner. Det er merkant anderledes end både Ernie og Quark.

Vi havde en rigtig fin tur rundt og gik i mål med 93 point, hvilket gav os en 5 plads.
Så havde vi laaaaaaaaaaaaaaang ventetid. Vi hyggede og fik vores medbragte mad. Drengene føler sig utrolig godt tilpas i deres “hytte” det er dejligt at de er så trygge ved at være i den og det giver os ro.
I ventetiden var vi også ude og gå nogle ture på Vilhelmsborg, det var spændende og drengene fik kigget på en del heste der gik på fold. Rigtig god træning.
Endelig blev det Quarks tur, banen så spændende ud og den var rigtig fed til banegennemgang, så jeg glædede mig til at komme ind og guide Quark rundt på den.

Quark skulle lige se hvad der lå bag det rør, så det kostede os en KIB, når det er sagt, så er vores fvf og samarbejde forbedret markant på banen.
Tak til folkene bag prøven for endnu en skøn rally dag.
Vi ses derude.

det ser super godt ud. Stort tillykke. 😉jeg tror filmmanden har der sværest idag🤣🤣
TAk for det, ja det tror jeg også, ind i mellem er det svære at stå og se på