Begge drenge var tilmeldt prøve prøve og jeg havde en klar plan om hvad jeg ville teste og hvad jeg hvornår jeg ville belønne.
Straks Carsten kom hjem skyndte vi os afsted, Quark skulle gå som første hund på dagen, det var koldt og blæsende, men som altid kan Rally noget.
Begge drenge var bare så seje og mine planer lykkedes til fulde og jeg følte at drengen havde rykket sig så meget.
Vi have Winnie og Mette T på banen som dommer og vi fik så meget fed feedback.
Det gik super hurtigt med at få alle hunde igennem, da de skiftes til at dømme. Derfor fik vi hele to ture på banen med hver hund. Så fedt!
Da vi var færdig kom hundene i bilen og vi hyggede os sammen med mad.
Her kan du se vores ture på banen.
