Begge drenge var in action ved denne prøve, vejret var grufuldt og vi valgte derfor at beholde drengene i bilen så længe som muligt.
Alle prøver giver informationer om hvor jeg skal hjem og sætte ind med træningen. Her fik jeg info om at jeg har noget der ikke helt virker med Quark i send rundt om fører. Det kostede os dyrt. Men vi øver os og bliver stærkere.
Glow havde det svært med specielt en hund, vi kom dog igennem klassen.


Så ventede vi i kulden, drengene blev pakket godt ind i buret. Med tæpper om og de ligger på en uld madras.

Det var en virkelig god prøve med masser af læring. Første gang de holdt rally prøve det sted, det var et fedt sted og der var god stemning hele dagen igennem.
Quark endte på en flot 2 plads.

